Herobrine Nedir? Nasıl Oluşmuştur?

HerobrineMinecraft’ın hakkında bir çok dedikodu üretilen karakteri Herobrine’ı yakından tanımak ister misiniz? Minecraft Rehber olarak Herobrine karakterini en doğru şekilde araştırarak, sizler için kaliteli bir içerik hazırladık.

Herobrine, Minecraft dünyasının hayali karakteridir. Oyun yapımcılarının defalarca hiçbir zaman oyuna Herobrine eklemediklerini söylemelerine rağmen, bazı forum ve internet sitelerinde bu hayali karakter üzerinden hikayeler yazılmıştır.Oyunun yapımcısı olan Notch’un ölen kardeşi anısına oyuna eklendiği söylenen Herobrine, hiçbir zaman resmi olarak oyuna eklenmemiştir.

Ancak Herobrine lakaplı bir internet korsanı, oyunun içine sızarak her güncellenen versiyonuna bu karakteri dahil etmiştir. Bu nedenle oyunun her yeni güncellemesinde, oyun yetkilileri tarafından “Herobrine silinmiştir.” notu eklenir. Son olarak yayınlanan 1.6 sürümünde de, bu not yer almıştır.

Bazı iddialara göre bu internet korsanının eklediği Herobrine ile karşılaşma ihtimali, %0.1’den daha azdır. Genellikle madende görüldüğü söylenen bu hayalet, fark edildikten çok kısa bir süre sonra ortalıktan kaybolur. İnternet korsanının eklediği Herobrine ile karşılaşan bazı oyuncular, bu hayaletin eşya çaldığını ve görüldüğü zaman çığlık attığını belirtmiştir. Herobrine’ın oyunun ana karakteri olan Steve ile benzerliği bulunur ve tek farkı, gözlerindeki parlamadır.

Korkmak isteyenler için ayrıca Herobrine modu da bulunur. Oyuna aksiyon katmak isteyen oyuncular, bu modu yükleyerek Minecraft’ı korkunç bir hale çevirebilirler.

“Herobrine Nedir? Nasıl Oluşmuştur?” için 510 cevap

  1. Aslinda Herobrine Gercekte 1Uydurma Minecraft in Yapimcilari Boyle 1SEY yapmadi bu 1 virus ama heyecan katmak icinde mod indiriyorlar

  2. walla 1 tane kale buldum icinde tuzaklar vardi ve portal vardi sonra ben portala girdim ama Herobrine nin tuzagina dustum ama orasi herobrine nin iskence mahzediydi

  3. survival oynuyodum madene indim
    tabela çıktı dedi ki [No,no you can’t escape !] yazdı çok korktum sonra bi çukur vardı orda su vardı notch çıktı
    bana dedi ki -TheMinecraft I can help you ! dedi sonra oyundan çıkmayı denedim sonra bi ekran çıktı dedi ki
    Notch’s kicking you.Sonra Allah’a 100.000.000’den fazla şükrettim sonra internete girince o dünyaya yönlendirildim ve notchla herobrine dövüşüyodu ben geldim elmas kılıç aldım gm1’den notch’a yardım ettim herobrine yine o gıcık sözlerden !emag yapl stel dedi sonra çıktım oyundan sonra geri atıldım geri alındım geri atıldım bu 3 dk sürdü ya püfff diye bağırdım sonra minecrafta baktım dosyalar yoktu dosyalar hb.class notch.helpclass ve launcherdi hb.class’ı sildim notch.helpclass notch lazım olur 2 kişi oynarız dedim sonra girdim herobrine yoktu notch yoktu herşey normaldi

  4. beni madende yakaladı kendi cehenneminde buldu beni her yerde buldu minecraftı 4 yıldır oynuorum peşimi bıraktıgı sürüm 1.7.2

  5. Beyler Dinnorboneyi SonOyuncu serverinde gordum(Lobide)Adamin skini ters idi.(Adam hacker)Tabii o zaman parkuru 1. Bitirme qeyfff yapmistim

  6. Beyler arkadasimda minecraft alpha 1.2.5 var(Adam gunumuzun cahilleri).Ben f3 e bastin cizgiler tavan yapti(Hava yagmurlu idi).Herobrineyi gormedim ama alphada var imis.Neyse.

  7. Beyler huzuni kullaniyodum(versionum 1.7.2)ve mineshafta gittim kill aura acikti ve otomatik biseye vurdu.Ve singleplayerdi.Sizce hile mi hata yapti yoksa herobrine miydi o ?????????

    1. Minecraft’ta bazı entityler (varlıklar) vardır. Minecrafttaki örnek entityler mesela Minecart(Vagon) Armor Stand (Zırh Askısı) FallingSand (Düşen Blok) bunlardandır.

  8. Arkadaşlar ben tablette oynuyordum alpha 9.5 sürümü birden çığlık duydum eve gittim buradan defol yazmıştı hemde tablette sonra araştırdım benim tableti virüslemişler artık korkudan uyuyamıyorum.Tablette 9.5 te ne gezer bu Herobrine denen şey yardım please : ( !!!!!

    1. AYNIŞEKİLDE BENDE TABLETTEN OYNUYORUM BU GÜN BİLGİSAYARA İNDİRDİM BUNLARI OKUDUM GECE UYUYAMAYACAM

  9. Beyler artik herobrine diye bisey yok.Microsoft sagolsun(mojangi 2,5 milya dolara satin aldi)minecraft 1.8.1 de herobrine yooookkkk!!!!!!!

  10. ay çok korktum ay geceleyinn yatarken gelip beni lanetlemiş sabah kaltıgımda zehir içmişitmi çirmişti kendi karakterime baktım çok pis şeytan karakter olmuş

  11. arkadaşlar oynamanızı isterim ve onun mağrası ölüm çukurudur kelleler asılı sizi bekliyor

    1. ya manykmısınız siz altı üstü minecraft yok neymiş herobrine kelle sallandırıyomusda ölüm mağrası varmışda başkaaaaa yok skini birden değişiyomusada minecraftın tüm versiyonlarınnı oynadım hiçbirinde herobrine görmedim tüm yollarınıda denedim
      yalan atmayın bi

  12. Herobrineyi görmedim ama görmekte istemem açıkçası…Minecraft oynuyorum da bunları okuyunca minecrafttan soğudum.1.5.2 de bendeki gelmez değil mi?

  13. abi minıacarf oynadım abi herobrayn korkutucu ben herobran önüme çıktı hemde görünmez
    onun magarasına gittim sonsuzluk kılıcını alıp oyunumda herobraynı öldürdüm

    1. Abi ben iPad da oynuyor valla elmesla madenin deriniklerinetoprak kazdım onu gördüm kaçtım ışınlandı Yanıma gebertti beni ame pek korkunç değil bence minecraft ı oynamaya devam edebilirsiniz 🙂

    2. Abi ben iPad da oynuyor valla elmesla madenin deriniklerinetoprak kazdım onu gördüm kaçtım ışınlandı Yanıma gebertti beni ame pek korkunç değil bence minecraft ı oynamaya devam edebilirsiniz 🙂 hem herobrineyi koyan not değil
      Şivketin hademesi mi çalışanı mı ne işte ya da virüs ,metindeki anlatilan da olabilir :/

  14. arkadaşlar herobrinenin birçok yeteneği var ve aşırı zeki olan bir karakterdir ve bu nod çok korkunç ve herobrine çok güçlü onu öldürmenin tek yolu nedir şu elmas kılıç örsle sihirleyin alev ve elev korumasını birleştirin ozaman 5 kere vurun ve ölür

  15. Ben Skyblock oynuyordum biraz hile kullanayım dedim ama tam yaratıcılık ( creative )
    moduna geçtiğimde dünyanın altına ışınlanıp öldüm.Sizce Herobrine mı beni oraya
    ışınladı?

  16. ben sürümlere bakıyodum birden 1.8 1.7.2 1.6 1.5 1.4.2 1.3.2 1.2 1.0 1.8 Beta 1.7 Beta 1.6.6 Beta 1.3.1 Beta 1.2 Beta En Altında -Herobrine Removed yazıyodu ama herobrine o sürümlerde hayla var ama nadir görülür

  17. Bence ölen kardeşinin adına böyle bişi yapması çok güzel AMA NİYE BİZİ ÖLDÜRÜP ELMASLARIMIZI ÇALMAYA ÇALIŞAN BİR KARAKTER EKLİYORSUN ???

  18. ben yaklaşık 4,5 yıldır oynuyorum beta surumlerinde cok karsılastım ama bir kere bile olduremedim oyun saves dosyalarında olmasada oyle bir karakter var oyun saves dosyalarını arastırdım not defterleriniokudum herobrine yazıyorudu ve Herobrine*<Hii!! falan yazıyordu ama hangi not defteri hatırlamıyorum 1.3.2 gibi arastırmıstım ve herobrineyi cagırmayı kaç kere denedim saymadım bile basarılı deildim ve heroobrine kola ya benzer birşey atıyo yerlere o atmıyodur belki ama ben gordum soyluceklerim bu kadar ben genellikle madende gordum korkmuyorum aksamları aklıma geliyor tel le oynuyorum akşamları korkuyorummesela suan saat 23:34 benim bu yzıyı yazma zamanım simdi biraz korku var içimde bagırıyor cnku eger pc yasak olmasa 3 ay boyunca o korsanı aradım tatilim oyle gecti simdi arasam o korsanı bulabilirim ama malesef annem !! :DD ben kaçar bb

    1. sen savesde olmasa da demişsin de ben biraz aradım
      (teknolojim iyi) orda bin’e girdim bi kağıt vardı yazan şey:
      H-654-fs3-6gt543-h-0 diyince hero aklıma geldi n’oluyor dedim… orayı zip ile açmayı denedim birden,,,,,,
      ne yazdığını tahmin edersin sonra binden çıktım launcher’e girdim bi kağıt vardı yine şifreli bişey vardı onu çözmeyi denedim sonra herobrine gelcekmi dedim oyuna girip (önceden geliyodu)sonra tırstım multiplayer’i açtım ama birden Yeni dünya diye dünya kuruldu sonra hb’nin yanında doğdum oyunu durdurdum herobrine kafası çıktı X işareti vardı oraya gelmeden oyunu kapattım bu sefer internete bişey oldu

  19. abi sakın mod indirmeyin bi totem yaptınızmı herobrine bütün bölümlerde karşıma çıkyor çölde yapılar çölde
    herobrine tavuklar inekler falan filan

  20. herobrine oyun kurucusunun kardeşinin hatırına yapılmıştır oyun kurucusunun kardeşinin gözü körmüş bi günde öldüğü için hatırına yapmış oyun kurucusu

  21. Aslında Mojang Herobrine Hiçbir zaman Kaldırmadı çünkü oyun yapımcısının kardeşinin anısına eklenen bi karakterdi.Daha Dün 1.7.10 oynarken madende gördüm sadece 15 saniyeliğine sonra kayboldu.Mine craft oynarken herobrine gören bazı kişiler korkudan kalp krizi filan geçirmiş oyuna dava açılmış 1.0 dan itibaren sitesinde Removed Herobrine yazıyor yani kaldırıldı ondan sonraki bazı sürümlerde tekrar Removed Herobrine yazıyor ama 1.7.10 yazmıyor 1.8 de yazıyor 1.7.10 da zaten herobrineyi gördüm

  22. ben gördüm madene gitmiştim sonra köye döndüm bütün köylü zombi olmuş.
    kaçtım oradan ghast sesleri çıkmaya başladı.aniden önüme herobrine çıktı
    ve bu gerçek

  23. Arkadaşlar ben karşılaştım ve oyunu bıraktım çünkü oyunda şehir yapıyodum 38 gökdelene geldiğimde onu gördüm zombi dlye daldım beni öldürdü şehri bulduğunda tntlerle patlıyordu yanında bi sing vardı orda Babanı öldürdüm gibi senide öldürdürdüm sıra ailende yazıyordu oyunu bıraktım hero brain yüzünden değil kaybettiğim 38 gökteleni tekrar yapamam dedim bıraktım emeğin bir korsannın yüzünden böyle oldu gitti 4 aylık emek

  24. Arkadaslar herobrine gormemek icin premium olun hep multiplayer oynayin bazi pluginlar vardir 4 yildir banaa herobrine cikmadi cunku 4 yildir preyim multiplayer oynuyom hem yabanci svler shotbow mcsg falan 😀

  25. herobrineden tırsıyom bana lanetler fln yapıyo beni gm 0 a alıyo fln ama yinede minecraft oynuyom ama artık hep serverlerde herobrine DEN KURTULUŞ TA YOK o yüzdenpremium almıycam almayı düşünüyodum ama almıycam ;(

  26. unuttum modsuz herobrine sürümü 1.2.4 seed:NoHerobrineMod dünya ismi: Herobrine arkadaşlar totem olur izledim 1.2.4

  27. bide son olarak şu bilgisayara smart diye bişey indirir seniz indiriken şunu der windows kurtuldu bu dosya virislü diyo 😀 virissüz hayat mutlu bir yaşam sağlar 😀

  28. gerek yok babam bilgisayarcı o bi kere baktı herobrine virisü yok çünkü babam anti virüs ve windows koruyucu indirdi sorun yok size söyliyim herobrine trollemenin yolu
    : onu kendi tuzakğına çekin sonra kaçın herobrine öldür ama yine gelir

  29. Ben herobrine beta sürümlerinde görülmüş ama saldırmıyodu elmas falan veriyodu ama ben herobrine mod 1.7.2 indirdim o sırada herobrine ile vs atarken notch çıkıp herobrine öldürüyo ama herobrine evilcraft modunu indiriseniz herobrine size vurmaz sizde kötü oluyoruz ve herobrine aresıra evde çıkabiliyo bide herobrine piramidi var orda görülme şansı %44 siz uyurken eve giriyo size bakıyo sabah gidiyo sonra camdan size bakıyo dikkat rüyanıza gerçektem girebilir !

  30. herobrine yi ağaç evimin camında gördüm. Arkadaşımda bir kaç kere birilerini ağacın arkalarında gördüğünü söyledi. Bi de yanımda birilerini gördüm. Yatıyordum yanımda biri yattı arkadaşlarım başka evlerdeydi. Ney yapmalıyım?

  31. arkadaşlar herobrine yi hiç görmedim ama görmekte istemem ama herobrine mod varsa arkadaşımla oynarım genelde eğer herobrine linki atarsanız sevinirim

  32. gerçekten amma korkaksınız . bişi sorcam ben herobrine modunu indirdim ama herobrine ne evimi yakıyor ne tabela koyuyor onu anladımda bana hiç vurmuyor lütfen modda mı bi sorun var anlamadım sadece takip ediyor bi yardım eli uzatın

  33. biliyormusunuz bn herobrine modunu indirdim ya sandığınızdan kadar korkunç deil adam vurmuyo bile bazen sizi kör ediyo yada beyaz gözlü tavuklar falan gönderio ve aniden çıkyo herobrine korkunç deil ama insanın karşısına aniden ve korkunç bir sesle çıktığı için insanın ödü kopuyo bu arada herobrine modunu indirmenizi tavsiye ederim 🙂

    1. Oha lan o kadar parayı nerden buldun mojang artık sana her paralı şeyini bedava verir bu adam bana yardım etti diye bence çok güzel bir şey yapmışsın da adam milyoner olmuş zaten☺

  34. abi arkadaşımla minecraft oynuyoduk yeryer sisiti akşam olmuşyu biri olduğu için yyandık kimse yoktu

    sonra bises geldi gzü prlak tı bnede *****dedim yanıma gldi bütün itemlerimi al dı 32 elmas varsı elmasları alıp kayboldu

  35. ben geçen arkamdan gelen ayak sesleri duydum o sıra envantere bakıyordum arkama döndüm baktım siyah birşey gördüm gibi oldum sonra duman çıktı bundan sonra olduğum yerde hiç durmadım envanterimi hiç açmamaya başladım gerekmedikçe açmıyorum herobrine gelmesin diye çoğunlukla online serverlede oynuyorum minecraft adım suerta

  36. Onu gördüm inanamıyorum onu gördüm. hb.class adlı dosyayı sildim ama onu gördüm
    akşamdı kedim dışarı çıkacaktı önüne blokları koydum sonra kapıdan çıktım bir de ne göreyim herobrine beyaz gözlerini gördüm

    1. Mehmet sana inanıyorum fakat bana ulaşırsan sevinirim herobrine hakkında konuşacaklarım var steam adım TuruncuOyuncu

  37. Beyler Herobrine Vardır 7 yıldır Minecraft oynuorum mineshaftta 11. diski çalarsanız çıkar ve herobrine gerçekte notchun olmus olan kardeşidir herobrine nin gerçek adı brine dir Hero ise kahraman demektir ben alpha 1.0.0 oynuyordum ve toprak havada duruyordu bazen yerlerde saplink buluyordum ve herobrineyi gunduz gorme sansiniz azdır gecede %5 oranla gorebilirsiniz ve bazı arkadaslar herobrineyi trolledim ona tuzak kurdum o kandı gibi seyler uydurmayin o çok akıllı bir seydir bağzıları ise onun notchun kullandığını mob dosyasında gorunmediği icin mob bile demeyenler vardır bu minecraftın yapımcıları çok gizem gizlior hileler acık olan dunyada konsola /tp 0 70 0 yazın ve assağı kazın obsıdyen ıcınde 64 tane diamond ore olduğunu goreceksiniz [minecraftın premium olmasi gerekir] neyse konuyu değistirmeyelim .EVET HEROBRINE VARDIR .minecraft da class dosyalarında hb.class diye bir sey vardır o bir virustur artık o korsan siteden indirdiğiniz minecrafttaki hb.class ı silsenizde omur boyu o bilgiseyara bulasmıs bir virus olarak kalcaktır ve yeni indirdiğiniz minecraftlara bulasacaktır herobrineyi gece gorebılırsınız gunduz gorme ihtihmali ise %0 dır cunku gunesde yanar ve cok iyi saklanır o nu gunduz gordum dien arkadaslara inanmayın. Ve yeni version guncelemelerinde -Removed Herobrine yazar ama hic kaldırılmadı notch onu kaldırmayacağına yemin etmisti cunku . Yardımcı olduysam tskrlr. 🙂

  38. Ben bir kere oyuna Notch kılığındaydım hiç bir mob falan yoktu (tek oynuyodum)
    chatle herobrine ile konuşmaya çalıştım (herobrine aslında bir gizli dosyadır kaldırılmadı her sürümünde var sizi izliyor siz zor farkedeceğiniz bir yere saklanıyor)
    T ye bastım şunları yazdım:
    -Herobrineee it’s me Notch your brother.
    -Where are you Brother wheree?
    -Answer Me!
    hiç bir cevap alamadım genelde herobrine tabelalara şöyle yazar

    -YOUR GİRL FRİEND WİTH ME (kız arkadaşın benimle,elimde,vb.)
    -I’m herobrine (ben herobrine)
    -haha you died haha! ((gülme) sen öldün (gülme)
    Bir yere sıkıştığınızda ise şöyle bir not bırakır:
    -Only god can help you now…
    başka notlarda bırakır

    Onu silmenin tek bir yolu var TEK BİR YOL!

    Oyunun dosyalarına girip hb.class adlı bir dosya vardır herobrine dosyası o dosyayı silin ve lanet olası herobrineden kurtulun ben sildim ve hiç herobrineye rastlamadım barışçıl modda bile!

    1. Ha bunları yaptıysanız hemen rahatlamayın hayvanların gözüne bakın beyaz ise ne yazıkki herobrine oyunda
      BUNUNDA BİR ÇÖZÜMÜ VAR!
      Minecraftı silmek 🙁 hiç bir kayıt dosyasını falan yedeklemeyin sadece silip kurun
      tekrar görüyasınız minecraft oynamayın 🙁

  39. Herobrine’yi Dinnorbone adlı bir adam virus olarak eklenmiştir. Ama eklenen herobrineyi görmek nerdeyse imkiansızdır not the possible!

  40. abi herobrine bir gün eve geldi sonra çığlık sesleri duydun ama hile açmıştım full enchantlı elmastım ama+ 5 6 kere vurdum ölmedi 5 tane boşsu 3 vuruşta ölüyodular ama herobrine yi tamamen araştırdım ve anladım herobrine bir rivayete… ve herobrineyi biraz daha az vuruşta öldürmeye çalıştım ama olmadı ondan dolayı herobrinenin gizemlerini çok fazla bilemessiniz bu arada 1.5.2 serverinde herobrine yine çıktı daha elimde enchantsız tahta kılıçla kombo attım ve ölüverdi…

  41. herobrine yi görmedim ama servere geldi yazılar yazıyodu chaten mesela
    Server: muahahaha kill you ve tuzaklar yapıyodu bilginiz varsa yardımcı olursunuz

  42. Eğer relams alpha kapalıysa ve isimsiz bir steve görürseniz o herobrinedir .
    Benim arkadaş görmüş ama o (herobrine) gitmiş ve bir daha dönmemiş .

  43. Arkadaşlar ben herobrıne ı hiç görmedim ama bir tavsiye en güvenli hissettiğiniz zaman arkanıza bakın .

    1. Abi ben herobirine moda baktım ve indir diyordu indirdin baktım bize yoktu 1 saat sonra servete girdim ağaçlar ve benim ev yanıyordu söndürdüm ve aklıma herobirine geldi ve korktum serverden çıktım bide mutiplayer oynuyordum ev yaptım ve sandık yaptım içine bişürü şey koydum ve sandığı kilitledim ama eşyalar çalınmısdı sence bu herobirinemi

  44. HEROBRİNE BİR BAKIMA ÖLÜMSÜZ FAKAT KENDİSİ ASLA GELMEZ BİZE KLONLARINI GÖNDERİR VE TÜM BOSSLARDAN DAHA GÜÇLÜDÜR ÜSTELİK NOTCH GELİR OYUNDA AMA HEROBRİNEDAN DAHA GÜÇLÜ DEĞİLDİR VE HEROBRİNE STEVENİN OYUNDA KARDEŞİ OLDUĞU SÖYLENTİSİ DOĞRU MUDUR

  45. Survival oynarken herobırine’yi duydum araştırdım (video izledim)
    Çok korktum ve bir daha survival oynamadım (çok nadir oynuyo
    rum) kötü olan şu herobırine barışçılda çıkıyor ben yaratıcıda oynar
    Ken ben barışçılı başka birşeye çeviremiyorum

    1. korkunç evet çok kurkunç evet ama baş et yenkendi koru yenmeye çalış bi gün yenersin ama ilk yatak yap bence 🙂 ölürsen geri çanlanırsın ben görmek istiyom hem 🙂

    2. çevirme bi kere madene girdim sonra bana pusu kurdu karanlıktı herobrine nin gözü gözüktü bende 4 5 kere vurdum ölmedi sonra arkasından isketler ve zombiler geldi.hepsini öldürdüm herbirine beni öldürdü.

  46. herobrine kalkmadı ya herobrine yüzünden dünya maf oldu eskiden herobrine beyazdı farkı o ve beyaz göz şimdi beyaz göz herobrine böyle yok olur herobrine totemini yok edin ve herobrine ölür

  47. ben bir gün madende sesler duydum kenarda yazılar yazdı sonra dışarıya çıkayım dedim baktım orman yangını var hemen eve koştum yakınlarda tnt patladı ve gece oluyordu hemen eve gitim yattım kalktıktan sonra kızıltaşlarımla heryere tuzaklar döşedim artık lazım olmadıkça dışarı çıkmıyorum vebarışçılda oynuyorum kaldığım biyomun adı kar biyomu sizce herobrine varmı

  48. benle bulmak istien 1 desin 1.6.4 sv kurup ama 11 diski çalmak yok ve söliorum spawneri yok onun !!! varsada o bir zombidir

  49. ben onu bi cok kez gördüm ilk ögrendigimde oduncuydum ev yapmıştım cok büyük bir maden buldum meşaleli
    hiç bir şeyi alınmamış oyunda bi kaç gün sonra o madene gidiorken yerler yavaş yavaş kırılıordu herobrinei gördüm uçuordu beni topraga gömdü tnt koyuyordu ben kazmamı yaptım kırdım kayayı o anda şanslıydım kaçmaya çalıştım benim peşimden geliordu sonra admine seslendim admin geldi karakterinin içine girdi ben de dedim ki içinde o dedi ne içimde herobrine dedim çok korkuyordum ama artık korkmuorum sinirlendirince beni küfür ediorum ona beyler herobrinei görme şansınız 1000%1 ama 164 ve 162 yani betalar ve diger sürümler 17lerde yok
    ben bir cok kez gördüm benle görmek istien bana bir 1.6.4 sv verip giricez ama 11 diskini çalmıcaz yoksa cok korkunç olur onu genelde öldürmek istiorum kizları pro 100 le öldürüormuş dikkat edin size söliyim

  50. Arkadaşlar konumuzla bi alakası yok ama bukkit sever kurdum ve bir ortak arıyorum adnan.erdem7 skype adresim server çok güzel olucak 🙂

  51. arkadaşlar ben size gerçeği söyleyem bi cuma günüydü minecraf tımı açtım oyuna girdim amöa ilerde bir köy vardı yıkık dükük dü birde not vardı kale gibi kulenin orda aynen şöle yazıyodu ı am herobrine and you death hahahaha diye yazı yazıyodu tek başıma oynadığım için kim yazdı diye düşündüm 1 kaç dakika sonra madene gittim elmas buldum ve elması aldım almaz olaydım arkamda herobrine varmış tahta kılıcımla korkudan herobrineye daldım tabi kaybedecektim bende madenden zar zor kaçtım ve artık bulduğum bütün madenleri kapatıom

    1. kardeşim kapatmıcaksın korkucaksan benle oyna ben korkmam merak etme kardeş nie korkuorsun ki hiç korkunç deil ama korkuorsan korkunla yüzleşmek için herobrine mod indir oyna kardeş öle korkunu yenersin bana bi cok kez oldu ben korkmadım ilklerde biraz korkdum hadi kardeşim sen yaparsın korkunu yenersin

    2. ben ılk gordugumde madendeydım lav vardı elmaz vardı ortada duyurodu aldıkdan sonra lava dustum ama hıc supelenmedım
      evımın altında tnt cıktı ender fln dedım gectım en sonunda bı ınek vardı ınege vı vurdum yanarak oldum ole anladım hero oldugunu ayrıca herobrıne hıc korkun deıl bırden cıkınca korkuyonuz hem totemı vardır col gıbı bı yerde oluyor genellıkle sız yapmadıysanız totemı kırın hero dıye bısey klmaz

  52. aslında hiç korkmanıza gerek yok bu bir oyun zaten banada böyle olaylar olmuştu ama minecraftımı silmek istemdemim korkumu yenerek herobrine ile yüz yüze gelmek istedim yüz yüze gelince ise korkumu yendim ya sanki aynaya bakıyomuşum gibi sadece gözlerim beyzaz diyorum geçiyorum ben oyuna ilk oynarken cansız olsam bile canavarlardan korkardım korkudan bilgisayarın ekranına vurardım ama yavaşçana 😀

    gittikçe ustalaştım artık canavar gelse ordu yenemiyor beni size tavsiyem hexxit modu yükleyin herkeze iyi oyunlar

  53. Arkadaslar Ben Herobrine Mod Yükledim Forgeden Giriyorum Gördüm Onu Ama Birkaç Saniye Sonra Oyundan Atıyor.Neden Sizce?

  54. Ben Minecraft’ı ilk Yüklediğimde Kuzenimdeydim İlk Kez Oynuyordum Ev Yaptım Dışarıya Kapının Yanına İki Meşale Koymuştum Uyudum Veya Madane Girdim Geri Gelip Baktığımda Meşalelerin İkiside Yoktu Kuzenime Sordum Zombiler Falan Alabiliyor Dedi Ama Baya Sonra Herobrine’yi Arştırınca Öğrendim O İtemleri Alabiliyiormuş Ama Ne Yerde Cam Vardı Ne De Onu Gördüm Bilemiyorum Belkide Bir Bug İdi “Sürümüm:1.5.2”

  55. Arkadaşlar Ben Yalan Söylemiyorum Ama Ben Bi Tarafı Herobrine Bi Tarafı Da Enderman Gördüm Ve Beni 2 Vuruşta Öldürdü

    1. ben herobrineyi hiç görmedim ne pe de alpha da nede flatta nede köyde ve bilgisayarda ayrıca görmek de istemem . ama bir gün madendeydim kömürler vardı TNT le madeni patlatıyordum ufak bir şey gördüm o herobri eyi mı

  56. Arkadaşlar ben 1.5.2 oynuyordum köydeyken köyün bir evinin tavanı gitti yine o gün YATAĞINIZ KAYBOLDU YADA İŞGAL EDEİLDİ yazdı daha öncede ev yapmıştım barışçıl oynamama rağmen sesler duydum korkuma oyunu sildim sizce herobrine gelmiş midir ?

    1. Netin varsa biri herobrine olup seni korkutmuş olabilir çünkü bilgisayar hata yapmaz bende de you did yazıyordu biri korkutmuş çünkü did değil died olmalıydı.

    2. merhaba arkadaşım benim sürümüm de 1.5.2 efekt hilesi yap sonsuz can yap istiyosa gelsin vursun pek bişey yapacağını sanmıyorum bilmiyorsan konsolu aç /effect ADIN 6 99999 255 yaz entera tıkla sürekli olarak canın dolar istersen 255 blok yüksekten atla ister dünyadan aşağı düş hiç ölmezsin ve duyduğun sesler dosyalarda var ayarlara gir müzik ayarını kıs duymazsın ve Herobrine var dostum

  57. arkadaşlar notch yalan söylüyor aksiyon yaptırıyor kendi elleriyle koydu oyun eğlenceli olsun diye (tahmin)

  58. arkadaşlar bn arkadaşımla beraber minecraft oynarken annem çağırdı
    bn gelince heryerim kapalı ve evimde bir zombi vardı yakınlarda ise bir tnt
    patladı
    kısacası
    HEROBRİNE DİYE BİŞİY VAR
    ve bir yerde herobrine spwanerei buldum yardım edin
    modsuzdur

      1. arkadaşım herobrine hakkında bir video izledim adam bir arkasını dönüyor 37 tane herobrine var ama ben herobrine spaunder i gormedim yani şöyleyeceğim budur ve herobrine yi şoyle çagirabilirsin 2 tane gold blok koy ve herobrine totem koy üştüne de nehter birick koy ve çakmakla yak .

  59. siz nedionuz ben madene girdim elmas buldum kırdım altta you died yazdı anormal korktum yanımda balkabağı ile iron block vardı 1 bir tane golem yaptım herobrine geldi golem in yanına sonra golem bana saldırdı herobrine ile birlikte
    2 ay bilgisayara giremedim korkudan

  60. ben de herobrine yi gördüm ama aniden kayboldu ben herobrine den korkmuyorum 4 senedir araştırıyom şu herobrine yalan siteyen sw kurup ip i söleyip benle araştırabilir

  61. ya arkadaşlar şimdi aslında herobrine gerçek ama siz saçma sapan hikayeler uyduruyosunuz ondan sonra etrafta saçmalıklar devam ediyo ve bunların bazıları çok saçma mesela şu ben herobrine gördüm saçı sarıydı gözü maviydi sakalı vardı üstü başı yırtılmıştı. (çok uzun oldu ama neyse). buna b enzer saçmalıklar uydurmayın !!!!!!!!!!!!!!!

  62. arkadaşlar ben adımı herobrine yazdım(baş harfi büyük) sonra girdim F5 e bastım
    steve nin gözlerine bakıyordum 1-2 saniye sonra gözlerim bembeyaz oldu kendim herobrine oldum.artık böyle oynayacam bu arada sürümüm 1.5.2 ve
    HEROBRİNE gerçek…

    1. kardeşim oyunda girerken ilkharfi büyük Herobrine yazarak girersen skinin (görünüşün) herobrine olur .

    2. Abi sen şimdi Herobrine yazarsan skinin herobrine olur sen bunu bilmiyor mu adam herobrine yazmış Steven gözlerine bakıyor diyo nası bi mantık

  63. Herobrine eskiden sadece bir mobdu ta ki minecraft beta 1.6.6 sürümü çıkasıya kadar.versiyon yenilemelerinde Removed Herobrine yazıyordu.Ancak herobrine kaldırılmamıştı ve herobrine daha da vahşileşmişti.bunu Notch’a soran oyuncular ”hayır” cevabını alıyorlardı ve böylece herobrinenin notchun kardeşi olabileceğini sandılar.versiyonlar geçti gitti.bir süre sonra herobrine’nin gizli bir dosya olduğu ortaya çıktı.oyunun dosyalarında gözükmüyordu ve böylece insanlar herobrine modları yaptılar ve korkuları biraz olsun dindi.ama hala oyunda çok kötü korkutup öldüren,sandıktan item çalan,tnt patlatan ve biz konsolda ne yapıyorsak yapabilen bir mob kaldı…
    bu sözler bir videoda vardır kopya demeyin biliyorum.sadece bilmeyenleri bilgilendrmek için…

  64. beyler madende elmas buldum kırdım lav çıktı herobrine beni lava atı kurtuldum ama sonra yolumu kaybetim bi yapi buldum girdim yaşadım camdan baktım bana doğru koşuyordu kapadım oyunu 1 hafta tuvalete tek giremedim

    1. Arkadaşlar ben herobrine yüzünden tualete tek başıma asla gitmem gitmicemde
      Çünkü dün minecraft oynarken gizli 1 odam vardı sonra tnt patlama sesi duydum gizli odama gittimde patlamıştı

      1. olum kareden bir canavardanmı korktunu z yü sizin kalıbınıza korkacaksanız outlast oynayında delirin bu oyun piskolajinizi bozar

    1. beyler ben dolaşırken tnt biyerde patladı bi baktım karanlıktan bi ses geldi bana herobinenin evini nerde olduğunu söyledi eve girdim mumlar söndü yukardan yaratıklar geldi ve hepsini öldürdüm sonra herobine geldi tam öldürürken beni öldürdü bakamadım kapattım

  65. Ben minecraft oynamıyorum ama arkadaşlarım oynadığından ben de az biraz biliyorum. Oyunun dosyalarında herobrine silinmiştir diyor ama bir çok kanıt var ben olduğuna inanıyorum…

  66. ya ben minecraft alpha 1.2.1 oynuyodum bir anda bi çığlık duydum sonra heryer kapkararanlık oldu sonra beyaz gözler çıktı ben bi bağırdım sonra ona yaklaştım sonra beni bir yumrukla öldürdü benim minecraft daha açılmıo

  67. Alpha 1.2.3 oynadım ve her akşam bir elmas gidiyor bir gün gizli bir yer yapip herobrine mi aldi diye bakacam

  68. Geçen ay evimdeydim aksamdı sonra herobrine geldi kapıyı falan kırdı elinde elmas kılıc vardı daha sonra ürktüğum den yerin altına saklandım yarım saat orda kaldım evimdeki sandlarda 100 altın falan vardı yüzeye ciktıgımda evimin yok oldügünu bide totem gibi bişeyin lavla yandıgıni gordüm sandıklarda gitmişti herobrineye küfür edip oyunu kapattım ŞUNU SÖYLEYEYİM HEROBRİNE GERÇEK…..!

    1. yalan söyleme bikere herobrine nin elinde kılıc olmaz ve sadece sana wurur nereye saklanırsan saklan yinede seni bulur saldırıları şunlardı sana wurur kaçar eliyle wurur seni hawaya atar fazla güçlü olmayan yaratıkları üstüne salar hero brinenin inekleri wardır ylan söylemiyorum gözleri ben beyazdır inekleri öldürünce içinden law çıkar ama öldürünce en iyi tarafı tam ölünce tabi patlayan yeşil yratık warya adını unuttum o hriç tüm yaratıklar sana sadık olurlar

      1. Minecraft ta ;
        herobrine ateş topu gibi birşey atar sana kılıçla saldırmaz ve sen neredeysen yanına ışınlanır
        Mod da ;
        Gine aynıdır ancak sadece totem yaparsan olur ve onun gibi uçan fln bir zombi vardır onu öldürürsen içinden çok güzel şeyler çıkar ben knk ile oynuyodum modla mağara nın içine ev yaptık sışarı çıkınca onu görüm herobrine nin zombisi gibi birşeyi ok la saldırdık benim ok da lvl 2 alevden çehre vardı strengh potion fln içtik yaklaşık 20-25 saniyede öldü korkudan kapadık ve bir daha o modu indirmedik

  69. Ben herobrine yi gördüm gemi yaparken çok tuhaf bir çığlık duydum altimi kazdim bir mağara buldum birden kaya acildi orada yapilar vardı bir portaldan gectim bir kale gordum

  70. Arkadaşlar Minecraft Launchere Baş Harfini Büyük Yazarak isim Bölümüne Herobrine Yazarsanız Herobrine Olursunuz Ve Multiplayer Açanların Multiplayerine girip onları korkutabilirsiniz 😀 Multiplayerlere Sızmak için Multiplayere Basıp Bir Oyun Çıkasıya Kadar Bekleyin 😀

      1. Arkadaşlar ve arkadşım herobrine modunu oynarken çok garip şeyler oldu arkadaşımın 4 elması gitmişti ve yerde 5 pasta varken 1 pata kalmıştı ve arkadaşımı izliyordum

    1. Adamlar yer tabii üstünde herobrine yazarken,hemen ışınlanamazken,hemen öldüremezken adam farkeder numarayı.Ve böylece trollemeye çalışırken sen trollenirsin 😀

  71. Ben Herobrine’yle karşılaştım .
    Çöldeki bi kale var ya işte ordaydım kalenin altındaki TNT’leri bilirsiniz durup dururken
    TNT’ler patladı o anda kortum oyunu kapatıyodum az kalsın.
    Kumun üstünde kar görmüştüm bi kere.
    Herobrine’nin mağrasına da gitmiştim .
    Ve değişik yapılarda görmüşlüğüm var…

    HEROBRİNE GERÇEK!!!

      1. You Are Herobrine die bir mod var onla yapmış olabilirama oyunda bizden başka steve yok yani saçmalamış .

  72. Ben Herobrineyi Gördüm Sürüm 1.7.2 Sonra .minecraftı Karıştırırken herobrine.ogg Diye Bir Dosya Buldum Ama Dosyayı Sildiğim Anda Minecraft Darmadağın Oldu Bir Daha O bilgisayarda Minecraft Açamadım!

    VE MOD YOKTU!!!!

    1. Merhaba arkadasım ben bir gemi yaparken çooook tuhaf bir çığlık duydum bekledim ve altimi kazdim bir maden buldum ve birden kaya acildi hiç birşey cikmadi ama orda birşey vardi

    2. sevgili selim bu herkeze gelebilir dosyaları ben kırdım ama ozamandır serverımda boktan seyler oluyo havada uçan cisimler uçan kaleler. Herobrine 1.0 betadan yani oyun kurulduğunda virus halinde oyuna sızmıstır ben herobrineyi her oyuna girdiğimde görüyorum…

      Saygılarla,
      Maceracı

  73. Herobrineyi gördüm ve ona çok pis bi tuzak kurdum önüme nether portal yaptım sonra önüme herobrine çıktı nether portalın arkası kapalıydı bana doğru gelmeye çalışırken nethere uçtu ben de nether portalı kırdım

    1. gine yanına ışınlar bu imkansız gibi birşey ve ona tuzak kuramassın ayrıca o bir virüs ve MC yi hackleyen kişi onu çok akıllı biri olarak programladı

  74. ya benim arkadaşımın serverine herobrine sızdı nasıl çıkartabilir ya da öldürebiliriz lütfen yardım edin acil sürüm 1.7.2

    1. herobrine bir gün minecraft oynarken bana You Kill ! dedi cok korktum oyundan cıktım tekrar oyuna girdim ve bi servere girdim ama benim peşimi bırakmadı hem Herobrine adlı biride yoktu cok korktum kurucuya söyledim o da: bende bilmiyorum dedi cok kortum

      1. Herobrine isimli biri olmasına gerek yok.Premiumlardan biri herobrine skin yükleyip seni korkutuyordur böyle bir ihtimalde var.Ya da admin farkında olmadan servere Herobrine plugini yüklemiştir 😀

    2. Ben bir kez 1.5.2 oynuyordum ormandaydım ağaç keserken birden karanlık biryere ışınladı beni sonra onun gözlerini gördüm ölmeye başladım sonra çığlık duydu. Ve öldüm.

  75. herobrine minecraft beta 1.6.6 sürümünde kaldırılmıştır fakat gizli dosya olarak oyuna yeniden dahil olmuştur

      1. sevgili herobrine 1.6.6 da Herobrine itemi duruyordur. ama çalısmıyo gibi gözüküyordur. ama çalısıyordu ortaya çıkar yeterki sabret…

  76. insansanız cevap verin sürümüm 1.7.9 herobrineyi nasıl çağırabilirim cağıramasam bile çağırmak için ne yapabilirim herobrine ve onun komutasındaki mobları sıra dayağına çekicem

    1. 1.7.9 için forge modu şuan yok.
      ben 1.7.2 ye yükledim bilgisayar kastı. ama senin pc nin özellikleri yüksekse kasmaz.(benim öncedende kasıyodu ama taki modu yükleyene kadar, yükledikten sonra acayip kastı) herobrine modu var ama 1.7.9 için varmı onu bilemem. tavsiyem yükleme ben yüklediğimde malca hareketler yapıyodu.

    2. olum iki altın blok üst üstealtın blokun üstünde hrobrine totemi onun üstünde nether taşı o neher taşını üstünü yak

    3. Sen Onu Çağıramazsın O Seni Bulur (Modsuzda)
      Ama Oyun 11. Diski Çalınca Etrafta Demektir
      Fakat 1.6.6 Dan Sonra 11. Diski Çalamıyorsun (Müzik Kutusunda)
      11. Diski Dinlemek İstersen .minecraft ta Song’un İçinde

  77. ben tekkit lite da nether a gittim ve barışcılda oynuyordum bir yerden alev topu geldi Crash ve blaze sandım ama barışcılda oynuyodum eyer bu Herobrine savaşayım mı kaçayım mı herşeyim elmas ve en az 8 büyü var

    1. bence savaşma çünkü kopyalanıp bir sürü herobrine çıkabilir ve onun yakının da uyuma rüyana girebilir

  78. Herobrine kimmiş steve(ben) ondan daha güçlüyüm oynuyorum ama modum 1.7.8 erkekde gelsin profesyonelim herşeyim elmastan erkekse gelsin.

    1. sen onu bilmezsin neyin olursa olsun seni öldürür tabi gamemodda deyilsen tüm ahywanları zombilei üstüne salar

    2. Herobrine’ın 100 Veya 150 Kalp Senin İse 10 Kalp Canın Var
      Full Ench li Diamond Setin Varsa Full Toksan Ve Birkaç Tane Büyülü Altın Elma Yersen Düşükte Olsa Bir Şansın Olabilir

  79. Arkadaşlar herobrine sadece bir söylenti olabilir ama sadece preminyum oynayanlarda çıkabilir (tabi bir korsansa) bide notch açıkladı herobrine alfada varmış. Ama kötü amaçlı değil sadece normal bir mob zombi gibi ama ürkütücü bir mob 🙂

  80. Ben herobrineyi gördüm.Gerçekten madene inip fırın yapmak için girdim orda bişi vardı ama pek göremedim belki herobrineydi 🙂

  81. Ben mod olmadığı halde karşılaştım 1.6.4 betada şöyle oldu ben yeni bir köy bulmuştum köyü gezerken bir ev gördüm diyerlerinden farklıydı farkı şu ki nether taşı ile yapılmıştı içeri girmekten korktum eimde bir tane tnt vardı onu içeri koyup patlattım ev patlayınca altıda bulunan lavlar ve kızıltaşlar ortaya çıktı tabi onun bir köy yapıtı olmadığı gayet açık deyilmi … o oyunu devam ettirdim ( hayatta kalmada oynuyordum ) 4-5 gün hayatta kaldıktan sonra bir şey daha oldu bir gün uyandığımda netherdaydım sadece elmide 10 tane obsijyen ve çakmak taşı vardı olayın kötü tarafı etraftaki tüm domuz zombiler ve !HEROBRİNE! Dışında herobrine saldırmıyordu ama beni izlemesi gayet ürperticiydi zar zor nether portalını yapıp ordan kurtuldum ve oyunu silip 1 ay sonra yeni çıkan sürümünü yükledim :/ of çok korkunçtu

  82. Ne önemli sanki gerçektede ama ben bu hafta indirip onu öldürcem ama creativede survivaldada yenmeye çalışcam bu arada ben herobrineyle hiç karşılaşmadım bilerek karşılaşırsam korkmam yani indirerek karşılaşırsam korkmam

  83. abi oyuna başladım yattım atıma binip gittim maynsahft buldum abi arkamda bi yürüyen şey vardı o herobrine mıdır ? klavyeye dokunmaktan korktum bunun cevabını sölerseniz sevinirim

    1. Herobrine zararsız bir hayalet mobtur. O 1.0 betada Virüs halinde oyuna sızdı…
      O herobrinedır… eyer normal bir mob olsa seni öldürmeye çalısır örneğin skeleton cripper

  84. Herobrine çok mal bir mob ben 2 ve ya 3 yıldır minecraft oynuyorum profösyonelim herobrineyi gördüm korkutucu bir mob size tuzak kurar eşyalarınızı çalar elinizdeki kazma kürek odun vb. herşeyi alır sizi öldürür çığlık atar. mod ve alpha sürümünden başka sürümde olmaz emre çolak çok malsın bu arada herobrine ın modu olursa excalibur adlı yeni bir ore çıkar onunla sadece ölür end de eder dragunu öldürünce bir stek çıkar öyle olsa çok güzel olur benden bukadar bilgiendirdiğim için çok sevindim 😀

  85. Herobrineyi ben evde elmas kazma yaparken gördüm dışarı çıkınca kapım demir kapı oldu giremedim herobrine bana saldırdı ama elmas set ve kılıç olunca öldürdüm bir sürü eşya çıktı modunda Noth çıkıyor ve herobrineye saldırıyor arada bir çığılık atarsa onlar normaldir canlandırmanın en kolay yolu alpha sürümdür. herobrine oyunda olsaydı minecraft oynayanların 100,15 oyunu bırakacağını söyledi. onu saves inizden çıkartmak için saves yedeklemeden hepsini silin minecraft ı yeniden başlatın yapmassamız herobrine hep saves inizde kalır!!! benden bu kadar bilgilendirdiysem sevinirim:)

  86. Bence bilgi çok doğru geçen gün madene indim kömür kazıyodum herobrine çktı
    ona iron kılıçla vurdum 4 5 kere öldü içinden diamon çıktı 😀

  87. Arkadaşlar herobrine nin yaratıcısı Markus Persson İsviçreli Twitter da herobrine notch hikayeleri yazmış ve minecraft oynayarak insanları minecraft tan soğutuyor arkadaşlar 1 hunger games serverim vardı bide skeleton planet map diye bi mapim vardı 1 hunger games im ağzına etti map de sayfamda herkes herobrineyi görüş ne yapam

  88. benim bir serverim vardı. telefonumdan girdiğimde tüm ağaçlarım yanmıştı ve heryer patlatılmıştı bu hero brine mi?

          1. herobrine bir piskopattır.Steve’in aynısıdır , ancak tek fark gözlerinin beyaz olmasıdır. Herobrine birde Steve’in kardeşidir.

  89. herobrin deli gibi saa solla ışınlanır ve herkeze tuaklar kurar ve herobrin in hayvanları vardır hayvanları domuz inek koyundurhayvanlarını size saldıttıra bilirsizinle konuşur

  90. herobrine alpha ve beta sürümünde çok çıkıyo bana alphada 3 kere beta da kanıtım var madene indim kömür toplarken öldüm ama yeniden doğ ya basmadım baktım iki beyaz göz itemlerimi çalıyor sürüm minecraft beta 1.8.2 ama 1.5.2 güncelledim rahatladım artık herobrine den korkmuyom 2 yıldır oynuyom 1 kere herobrine yi görmedim ama 1.6 da şu yazı vardır nethere gitim yorum yerinde herobrine oyundan kaldırıldı yazıodu ama yazıyı yazan kişi herobrine idi

    1. dostum cidden doğru söylüyorsun ben 5 yıldır herobrine yi araştırıyorum cidden doğru ben mineshaft kanyonda gördüm ama hiç kimse inanmadı doğru söylüyorsun

  91. Oyundaydım .Bir Gece yanımda biri oldugu için uyandım. evet gözü parlayan bir steve’di . Bana ”I’m Back ”Dedi, Ve Gitti.Çok Korkmuştum . Bir keresinde de madendeydim.Elmas Ver Demir Arıyordum.Bir Zombi gördüm . Onu Öldürdüm . Bir Çığlık Sesi Duydum. Arkamı Döndüm Ve Onu Gördüm. Bende Bir Çığlık Attım .’I kill you.’Dedi Ve Yine Yok Oldu. Gerçek geceleri rahat uyuyamadım . Rüyalarıma Girdi.

  92. abi bende gördüm ona yaklaşıp saldırmaya çalıştım sonra birden kayboldu oyunu oynamaya devam ettim sonra evimi yaparken birden o çıktı bana saldırdı sonra ben öldüm.

  93. Bazı rivayeyetler göre noch onu rüyasında görür ve kafayı sıyırır.Ondan sonra ekler.hatta özelikle eklemememesini isterlerçünkü oyuncular onu görünce korkup oyunu bırakıcakları için.

  94. Birde Grafik (Alphada) Ince yada kalın tavan (en üste kadar çıkarsa) Herobrine, yanınızda veya yakında, bende oldu direk korkudan sildim

    1. bak napçaksın bilionmu bak evine gelecekmi diye bak evin yakınlarından geliosa evininoraya tuzak kur ölürse söyle

  95. sadece bir kaç saniyeliğine 1.5.2 versiyonunu oynarken gördüm. çok şaşırmıştım ve çığlık atmıyordu.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir