Minecraft Eşya Kodları

Kimi eklenti kurarak bu tür eşyalara daha hızlı ulaşılabilirken, kimi oyunun orjinalliğini bozmamak için herhangi bir doku paketi ya da eklenti kurmamayı tercih ediyor. Ancak her konuda bu eşya kodlarına ihtiyaç duyuluyor. En güncel şekli ile aşağıda sunduğumuz tablo aracılığıyla, aradığınız eşyalara çok kısa bir zamanda ulaşabileceksiniz.

Bu kodları kendi yarattığınız dünyada, hilelere izin verdiğiniz takdirde kullanabilirsiniz. Aşağıda yer alan herhangi bir eşyayı “/give  KullanıcıAdı EşyaKodu Miktarı” komutu ile ulaşabilirsiniz. Yani örnek vermek gerekirse, 5 tane toprak almak isteyen bir oyuncu, aşağıda toprağın 2 numaralı koda sahip olduğunu öğrenip “/give KullaniciAdim 2 5” (Tırnaklar olmadan!) komutunu kullanabilir.

Aşağıdaki tabloda tüm eşyaların kodları yer almakta. Aynı tür eşyanın farklı şekilleri ise “:” simgesi ile belirtilmiş durumda.

Minecraft Eşya Kodları - 1
Minecraft Eşya Kodları - 2
Minecraft Eşya Kodları - 3
Minecraft Eşya Kodları - 4

“Minecraft Eşya Kodları” için 98 cevap

      1. Arkadaşlar eğer kendi bilgisayarınız’da minecraft oynuyor’sanız?Kılavyede ö harfine basın.Yazacak oldunuz şifre gamemode 1 ölümsüz olursunuz.Herobrine şifresi’de hero35 unutmayın.

      2. olmaz sadece modu vardı modun linkihttp://www.minecraftrehber.com/minecraft-esya-kodlari.html?replytocom=11547#respond annladın mı teşekkürler saol dermisin

  1. arkadaşlar mesela spawn egg chicken alcam /give aslı 383:93 1 yazıyorum kabul etmiyo. arada iki nokta olanların hiç birini kabul etmiyo nasıl yapıcam 🙁

    1. /give 51 24 kendine zincir set için yeterli olanları verecek ama serverde /give 51 ___________(nick) 24 ,oyuncuya 24 adet ateş verir

  2. herobrine şifresini buldum ama bazen çıkmıyor ben genede şifreyi vereyim şifre hero35

  3. Arkadaslar kodlardan bazilari olmuyor mesela 17:2 -3-4 felan deniyorum ama olmuyor bana yardim edebilecek varmi ?

      1. herobrine şifresi hero35 eşya almak için /give burada olmayan kodları kullanmak için minecraftı ing. yapıp ingilizcelerine bakıp yazarsanız oluyor ancak yeri kaplama yapıyorlar world edit ile ondada block of diamondu yapmak için //set diamond yazcaksınız ancak redstone bloğu olmuyor nedenini bilmiyorum ama world editi tavsiye ederim
        ve yerde haşlı işareti görürseniz kaçın çünkü bilgisayarınıza
        entt3 virüsü blaşır entt 3 virüslüdür ve haşlı işartlerinide o koyar herobrinenin virüsü yoktur istediğiniz kadar yaratın iyi oyunlar …

  4. arkadaslar benimki demo olurmu bilmem ama nolur her şeyi anlatın bana hiç bir şey yapamıyorum nolur beyler baştan en sona kadar

    1. Abicim oyunun amacı hayatta kalma şimdi minecıraftta hayatta kalma var yaratıcılık var ve zorrayıcı var bitane daha var ama çok kasar onu söylemiyorum köy çok ama çok zor burunur ben mesala köy buldum köyde ne var dersen köylü ve güzel yapılar var. Köylüler bir şeyler satar örnek verim 3 zümrüte elmas ayakkabı ağaç oyunun başlangıcıdır ağaçla craftng table olabilir abicim benden bukadar hileler yukarıda eyvallah

        1. ben Herobrine ile karşılaştım kardeşi Notch (Noç) Herobrinenin bana birlikte yaşamak için yaptığı evi patlattı Herobrinede benim patlatığımı sandı ve adam olmuşda bana küfür etti…

    1. önce /give yaz sonra oyundaki adını yaz sonra minecraft kodları sitesine gir ve istediğin rakamı yaz o sana versin

    1. nasıl := ben sana gösteririm minecraftı 4 yıldır oynayan bir oyuncuyum eşittir deil /give oyun ismin kod mesela 1 cobblestone

    1. Hayır sadece hileler açıkken oluyor
      Şöyle yazacaksın

      /give (adın) (item kodu) (kaç tane o itemden istediğin)

    2. Arkadaşım o olur ama sen belki hileyi açmamışsındır bu hile her yerde olur minecrafta girdinmi yeni dünya oluştur sonra sençeneklere tıkla orda hileler yazar sen onları açık yap sana bir kaç hile verim bi hile şu /xp 999999999 bunla lw atlarsın bide /time set day ve /time set night bunları yaz böyle gündüz gece olur.

    1. orada olmuyorsa eğer serverin varsa .//wand .//set komutları ile dene
      öyle de olmuyorsa lag vardır üstelik /give Kral 35: 2 değil arada : de boşluk kalmayacak 35:2 şeklinde olacak !

    2. bak adını yazdınmı şöle /give adın Karlsa şu dur : /give Kral 2 64 böyle 2 yi değiştire bilirsin 3 ,4, 120 ,325 gibi yapabilirsin.

    3. çünkü sen yanına 64 yazıyorsun kardeşim /give kral istedigin 321 mü 137 mi tek onu yazcan ben şöyle yapıyorum /give ILovePinky 137 😉 :d

    1. /give Hakan 359 5 mesela sen sadece ismini ,istediğin eşyayı saysını yazcan
      /give yi sen yazcan Hakan yerine kendi ismin 2 toprak mesle
      3 tane toprak yani
      ad istediğin eşyanınnumarsı tanesini yaz birader

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir